Algemene voorwaarden en huisregels

Welkom bij Strandloper Vlissingen! We hopen dat het verblijf in ons appartement aangenaam en ontspannen is.

Om dit voor onze gasten zo prettig mogelijk te maken, hebben we een aantal voorwaarden en huisregels opgesteld. Deze zijn bedoeld om misverstanden te voorkomen en de kwaliteit van het verblijf te waarborgen.


Algemene voorwaarden


Aankomst & Vertrek

Inchecken kan vanaf 15:00 uur. Uitchecken graag voor 10:00 uur op de dag van vertrek. In overleg kunnen we soms flexibel zijn – laat het ons gerust weten.


Boeking & Betaling

Bij reservering vragen we een aanbetaling van 30% van de totale huursom. Het resterende bedrag dient uiterlijk 30 dagen voor aankomst voldaan te zijn. Bij een boeking binnen 30 dagen dient het bedrag in één keer voldaan te worden.


Annuleringsvoorwaarden

We begrijpen dat plannen kunnen veranderen. Daarom hanteren we de volgende annuleringsvoorwaarden:


  • Tot 60 dagen voor aankomst: kosteloos annuleren.
  • Tussen 60 en 30 dagen voor aankomst: 50% van de huursom wordt in rekening gebracht.
  • Binnen 30 dagen voor aankomst of bij no-show: 100 % van de huursom wordt in rekening gebracht.
  • Is er een dringende reden om te annuleren (bijv. ziekte of familieomstandigheden)? Neem dan altijd even contact met ons op. We denken graag met je mee.
  • Sluit een annuleringsverzekering af.


Huisregels


Roken

Het appartement is rookvrij. Buiten op het terras mag gerookt worden, maar zorg ervoor dat anderen er geen last van ondervinden.


Huisdieren

Helaas zijn huisdieren niet toegestaan. Dit om het appartement schoon en allergievrij te houden voor onze gasten.


Rust & Respect

Geniet van je verblijf, maar houd ook rekening met de buren. Tussen 22:00 uur en 7:00 uur vragen we stilte buiten het appartement.


Gebruik van het appartement

In het appartement mogen niet meer dan twee geregistreerde gasten verblijven. Natuurlijk mag er overdag wel visite ontvangen worden, maar feesten en bijeenkomsten zijn niet toegestaan.


Schade

We hebben ons uiterste best gedaan een kwalitatief hoogstaand appartement voor onze gasten te realiseren. We vragen dan ook dat hier zorgvuldig mee wordt omgegaan.

Is er schade ontstaan, wil je dit dan melden?


Schoonmaak

We vragen onze gasten het appartement netjes achter te laten. Vaatwasser leegruimen, vuilnis in de vuilnisbak buiten, glas naar de glasbak, meubels en inventaris op hun oorspronkelijke plek en zo nodig even stofzuigen.